Smile Balloon & Party Shop

A világ mindig vidámabbnak látszik egy mosoly mögül

Santa Claus is coming to town....
Vagyis igyekezzünk, mert már nincs sok időnk a bevásárlásra...

Milyen a 80-as 90-es években született gyerek? Hát felnőtt, aki ilyenkor gyermeklelkű, és többet akar adni, mint amit akkor lehetett adni!! 

Már gyerekként is nagyon vártuk a Mikulást, de mióta felnőttek vagyunk, saját felnőtt keresettel, azóta sokkal jobban esik megajándékozni a szeretteinket, nem is csak a gyerekeket, hanem úgy mindenkit. :)

Lévén, hogy kreatív emberek vagyunk, szeretjük feldobni valami extrával az ajándékot, még a mikuláscsomagot is. Valahogy így képzeljük el, de csak a képzeletetek szabhat határt annak, hogy mi lesz a végeredmény. 

4b4e4c87f83f484607ca84258966643e--christmas-projects-christmas-gift-ideas.jpg

Ez bármilyen ajándék tasakból elkészíthető!

mikulasszanko.jpg

Puszta kis szánkó csokiból! :)

Számomra nagyon nehéz, hogy ne csak édességet kapjanak a megajándékozottak, hiszen bár tényleg ez az ideális és megszokott, de fontos, hogy olyan apróság is kerüljön a zacsiba, amire vágynak, amit amúgy nem biztos, hogy megvennének maguknak. Legyen szó valami élményről, egy moziról, vagy olyan kicsi cuki tárgyakról, ami hasznos, nem is gondolnák, hogy mennyire szükség van rájuk addig, míg azt meg nem kapják. Ha többet szeretnétek adni, mint ami egy hagyományos zacskóban elfér, akkor készítsetek magatok vagy papírból, vagy kötött anyagból ilyen, vagy ehhez hasonló szépségeket, a siker nem marad el!

11.jpg

Merítsetek ötletet a már kész zacskókból, amit kedvetek szerint dobhattok fel!

Az ünnepek előtt én magam is kémkedő módba állítom magam, és próbálom kideríteni mindenkiről, hogy mit is szeretnének, minek örülnének, majd az így kapott infókat, mint egy analitikus összevetem az általam megszabott kerettel, és megnézem mi fér bele, mi nem, mi az, amit át kell dolgozni! :)

A családi beszélgetések, teázgatások, vacsorák alkalmával rengeteg minden kiderül, csak figyelnünk kell, és a megszerzett infókat elraktározni,  majd rendszerezni.

Nézzük, ki mire vágyik?!

 

Az ilyen beszélgetések alkalmával derült ki, hogy az apósom örülne egy mini túlélőkészletnek, mert a múltkor lerobbant a kocsival, és bár én nem értek hozzá, de azt mondja valami kis könnyen előkapható csavarhúzóra lett volna szüksége, hogy meg tudja oldani azt a kis problémáját, ami keletkezett. Ami a klassz benne, hogy sikerült két félét is találnom, szóval ha nem is tudom mindkettőt megengedni magamnak, akkor is választhatok....sőt....akár karácsonyi ajándék is lehet a másikból! :)

Az Anyukám többször is hangoztatta, hogy szeretne valami különleges bögrét, hiszen híres a kávémániájáról. Hogy neki is klassz ajándék kerüljön a mikulás zacskóba, telesen egyértelmű volt, hogy valami nagyon különlegeset kell keresnem neki. Találtam is pár bögrét, ami nem  a hagyományos megszokott, de ami igazán a nehézséget okozta, hogy sajnos nem tudtam eldönteni, hogy melyik legyen az igazi. Nagyon nehéz, ha ennyi érdekességgel találja magát szembe az ember. Végül 3-ra szűkítettem le a delikvenseket, és ezek közül fogom kitalálni, hogy melyik lesz jó nekünk! :)

1. Hőre változó unikornis bögre

2. Felkavaró utazóbögre 

3. Pusheen cica bögre, mert olyan cukiiii! 

A párom imádja a forró vizet, és pont a napokban sikerült eltörnie a zuhanyrózsát, így arra gondoltam, mekkora öröm lenne ha egy különleges zuhanyrózsa alatt énekelhetne nekem minden este....

Ebből is sikerült találnom rögtön két félét, az egyik egy mikrofon formájú zuhanyfej, ami az ő kis énekes énjéhez talán tökéletes lenne, de nem tudok elmenni emellett a színváltós zuhanyrózsa mellett sem, hiszen ezzel tuti minden zuhany során a színpadon érezné magát, mint egy sztár! :)

Az öcsém imádja a kényelmes dolgokat, és nem mellesleg amerika mániás, így adott volt, hogy valami amerikával kapcsolatos dolgot kap majd. Első körben ezt a szuper kis matracot találtam, de mivel picit drágábbnak éreztem , mint amennyit Mikulásra szánnék, így gyorsan elvetettem az ötletet, gondolván majd jó lesz Karácsonyra. De akkor mégis mi legyen helyette??? Aztán rájöttem...hát amellett, hogy kényelmes, őrült nagy Star Wars fan is, így meg is lett az eredmény, egy Star Wars-os A2D2 papucs

Haladunk, haladunk, de még koránt sincs vége!

Apukám nagyon nagy sörös, ezért vele könnyű dolgom volt, megtaláltam azt az apróságot, amit belecsempészek a sok-sok étcsokoládé mikulás közé. Ez pedig nem más mint egy falra szerelhető sörnyitó, amivel egyszerűen tudja majd megoldani a sör kinyitását, és simán belefér a budget-be! :)

Anyósom szeret otthon tüsténkedni, és a hatalmas családnak megfőzni a vasárnapi ebédet, amit valljuk be, mi nagyon szeretünk elfogyasztani, mert az a legfinomabb és az esik a legjobban ugye, amit nem mi kell, hogy elkészítsünk! :) Ezért gondoltam azt, hogy Ő valamilyen gourmet ajándékot kap a sok csoki mellé. És végül megtaláltam azt a kötényt, ami egyszerre vicces, tekintélyt parancsoló, és tutira hasznos is.

És végül, a legkedvencebb kedvencemet hagytam utoljára, a világ legédesebb keresztlánykájához eljön a Mikulás, még ha az Keresztszülői Mikulás is, így természetesen neki is kerestem valami hasznosat, és csajosat. Sajnos Neki annyi mindent találtam, hogy megegyeztem magammal, hogy megkaphatja mindkét választásom, így kap majd egy kifestőt, mert már most alig 2 évesen úgy színez mint én 6 évesen, és mivel szeret az anyukájával kreatívoskodni (tiszta keresztanyja), így természetes, hogy valami erre hajazó témában is meg kell lepni őt. Így találtam ki, hogy kapjon olyan filctoll szettet, amivel pólót tudnak dekorálni, amit később majd viselhet, sőt, karácsonyra egy kis segítséggel akár tovább is ajándékozhat ilyen kreatív kis ruhaneműket akár a család többi tagjának is...szóval ki tudja, lehet én is kapok még egy ilyen szép kis végeredményt?

Nagyon hosszú még a listája az én kis Mikuláskámnak, de voltak még kétes, eldöntendő, leredukálni való ötletek, így a teljesség igénye nélkül....de képtelenség folytatni a sort, hiszen bőven lenne még mit írni, de az az igazság, hogy van ami még csak alakulóban van.  Mindenesetre Ti minden igényt ki tudtok elégíteni, ha ajándékról van szó. Vagy a bigyóshop.hu-n, vagy az ünnepekáruháza.hu-n, de megtaláljátok azt, amire szükségetek van.

Ha nem hiszitek, járjatok utána. 

És ne feledjétek, egy napot se mosoly nélkül...nélkülünk! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://smileshop.blog.hu/api/trackback/id/tr5513292871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása